Saturday, October 8, 2011

ခါးနာျခင္းကင္းေဝးဖို႔ လြယ္ကူရိုးရွင္းေသာ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ား

 ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ရံုးမွာ တေနကုန္ ပံုေသတသမတ္တည္း ထိုင္ၿပီး အလုပ္လုပ္ခ်င္လုပ္ရမယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ တေနရာမွ တေနရာသို႔ စက္ဘီး (သို႔)ဆိုင္ကယ္ေတြကို စီးၿပီး သြားေနရမယ္ဆိုရင္ ညအခါအိပ္ရာဝင္ခ်ိန္၌ ခါးအနည္းငယ္နာျခင္းကို ခံစားရပါလိမ့္မယ္။

အဲဒါကို လံုးဝ လ်စ္လ်ဴမရႈပါနဲ႔။ အဲဒါကေန ေနာက္ထပ္ေျပာင္းလဲျပင္းထန္ၿပီး မသန္စြမ္း၊ မလႈပ္ရွားႏိုင္ဘဲ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။

မေၾကာက္ပါနဲ႔။ မနက္တိုင္း ေအာက္ပံုပါ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ားကိုသာ ၁၀မိနစ္ခန္႔သာ လုပ္ၾကည့္လုိက္ပါ။ ခါးနာျခင္းကို သိသိသာသာ သက္သာေစပါလိမ့္မယ္။

 က်န္းမာေစဖို႔ စလုိက္ၾကစို႔ေနာ္။


Simple Exercise 1




 Simple Exercise 2


Simple Exercise 3
Simple Exercise 4
Simple Exercise 5
Simple Exercise 6
Simple Exercise 7
Simple Exercise 8
Simple Exercise 9
Simple Exercise 10

အဆိုပါေလ့က်င့္ခန္းမ်ားကို ျပဳလုပ္ျခင္းအားျဖင့္ က်န္းမာသန္စြမ္းၿပီး ခါးနာျခင္းမွ ကင္းေဝးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။


4 comments:

သမီးစံ said...

အံမယ္.ဟုတ္သားဟ
အရုပ္ကေလးေတြနဲ႕ဆိုေတာ့ပိုျပီးေတာ့ေတာင္
ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းသြားေသးတယ္ း))
ကိုယ့္အခန္းထဲကိုယ္လုပ္မွျဖစ္မယ္
သူမ်ားေဒြျမင္တြားရင္ ရွက္စရာၾကီးကြယ္ :P

ယဥ္မြန္ said...

မီရွဲေတာ့ အၿမဲလိုလိုလုပ္ျဖစ္တယ္။ အိပ္ရာေပၚမွာ။ က်ီးေပါင္းရွိလို႔ ဆရာဝန္ကလည္း ဒီေလ့က်င့္ခန္းမ်ိဳးလုပ္ခိုင္းတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဗိုက္ခ်ပ္ခ်ပ္ရပ္ရပ္နဲ႔ ေမာ္ဒယ္ကိုယ္လံုးျဖစ္ေနတာ။ ၾကြားျပန္ၿပီ။ တကယ္ေတာ့ ဘယ္လိုစားစား မဝတာ။ LOL

jasmine(ေတာင္ၾကီး) said...

သူငယ္ခ်င္းေလးတစ္ေယာက္ အသက္ငယ္ငယ္ပါပဲ
အျမဲခါးနာေနတာ..သူ႔ကုိပုိ႔ေပးလုိက္ရလုိ႔
အခုစိတ္ခ်မ္းသာေနတယ္
မွ်ေ၀ေပးလုိ႔ေက်းဇူးပါရွင္..
တစ္ကယ္ေတာ႔က်န္းမာေရးဆုိတာလူသားေတြအတြက္
အေရးအၾကီးဆုံးပါပဲ....

Mishell said...

ေက်းဇူးပါ မမဂ်က္ေရ။ အခုလို က်န္းမာေရးဗဟုသုတကိုမွ်ေဝေပးလို႔ ဝမ္းသာပါတယ္။ လူတိုင္းလည္း လိုက္နာသင့္တယ္ေလ။