Saturday, May 19, 2012

အသားအေရတင္းရင္းဖို႔ ေလ့က်င့္ခန္း၇ရပ္

အသားအေရတင္းရင္းၿပီး ပါးေရတြန္႔ျခင္းမွ ကာကြယ္ရန္၊ ေမးေစ့၂ထပ္ျဖစ္ျခင္းနဲ႔ လည္ပင္းအေရျပားေလ်ာ့တြဲျခင္းမွ ကာကြယ္ေစဖို႔ ေအာက္ပါေလ့က်င့္ခန္း(၇)ခ်က္ကို ျမန္ျမန္ေလ့က်င့္ လိုက္နာၾကည့္လိုက္ၾကရေအာင္။

၁။ တည့္မတ္စြာ ထိုင္ပါ။ ဦးေခါင္းကို ေနာက္ဘက္သို႔ ေရြ႕ၿပီး မ်က္ႏွာက်က္ကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္ပါ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ႏႈတ္ခမ္းေစ့ထားပါ။

၂။ ပါးစပ္ကို တခုခုဝါးစားေနတဲ့ပံုစံမ်ိဳး ေလ့က်င့္ပါ။ အခါ၂ဝလုပ္ပါ။

၃။ ေခါင္းကို ညာဘက္ျဖည္းျဖည္းခ်င္းလွည့္ကာ ပါးစပ္ ၾကီးႀကီးဟၿပီး ဝါးေနတဲ့ပံုစံအႀကိမ္၂ဝလုပ္ပါ။ ၿပီးေနာက္ ဗယ္ဘက္ကိုလည္း အလားတူပံုစံမ်ိဳး အႀကိမ္၂ဝျပဳလုပ္ပါ။

၄။ မ်က္ႏွာက်က္ကိုၾကည့္ၿပီး နဖူးေၾကာတြန္႔ၾကည့္ပါ။ မ်က္ႏွာက်က္ကို ကစ္ေပးတဲ့ပံုစံလုပ္ပါ။ ၿပီးရင္ ပါးစပ္ကိုဆြဲဟကာ ကစ္ေပးတဲ့ပံုစံမ်ိဳး ၁ဝႀကိမ္လုပ္ၿပီး ခဏျပန္နားပါ။
ဒီအခ်က္ကို၅ခါေလ့က်င့္တဲ့အခါ သင့္ရဲ႕လည္ပင္းနဲ႕ ေမးေစ့နားက အေၾကာေတြဆန္႔ကာ အေၾကာေျပသလို အမွန္တကယ္ ခံစားရပါလိမ့္မယ္။

၅။ ကုလားထိုင္မွာ ထိုင္ပါ။ မ်က္ႏွာက်က္ကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္ပါ။ ေခါင္းေနာက္ဘက္သို႔ ေရြ႔ၿပီး ပါးစပ္ဟထားပါ။

၆။ လွ်ာကို ထုတ္ၿပီး သင့္ေမးေစ့နဲ႔ ထိဖို႔ႀကိဳးစားၾကည့္ပါ။ အဆိုပါ လွ်ာထုတ္ေနတဲ့ပံုစံမ်ိဳး ၁ဝႀကိမ္တိုင္ေအာင္ ေလ့က်င့္ၾကည့္ပါ။

၇။ ပါးစပ္ထဲ လွ်ာကိုျပန္သြင္းၿပီး ျပန္နားပါ။
အခ်က္၅မွ ၇ထိကို ၁ဝႀကိမ္တိုင္ေအာင္ ျပဳလုပ္ပါ။

အဆိုပါအခ်က္၇ခ်က္ကို ယေန႔မွစၿပီး ေလ့က်င့္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္  လည္ပင္းေၾကာတြန္႔ျခင္း၊ ေမး၂ထပ္ျဖစ္ျခင္းနဲ႔ အသားအေရေပ်ာ့တြဲက်ျခင္းမွ ကာကြယ္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါေၾကာင္း စာၾကည့္တိုက္ရွိ က်န္းမာေရးေဆာင္းပါးမွ ဘာသာျပန္ကာ ဗဟုသုတမွ်ေဝေပးလိုက္ပါတယ္။



4 comments:

thameesan said...

ဟုတ္လုိ႔လားေတာင္ထင္မိတယ္
(မယုံလို႔မဟုတ္ပါဘူးေနာ္ :)
ဒီနည္းကိုလူစည္တဲ့ေနရာမွာ
သုံးလို႔ေတာ့မျဖစ္ဘူး း))

ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ...

Mishell said...

Yes, Correct. If you do this exercise in your office, you can also practise it when you are alone or others will think you are mad! :-{

cool emerald said...

အဲဒီ ေလ့က်င့္ခန္းက တစ္ေန႔ကို ဘယ္ႏွစ္ခါ လုပ္ရမွာတုန္း ဟင္... လုပ္ရမယ့္ ဟာႀကီးေတြက ဆိုးတယ္ေနာ္... စဥ္းစားၾကည့္လိုက္ ႐ုံနဲ႔ကို ရီစရာႀကီး ဟီး....

Mishell said...

အားရင္ အားသလို လုပ္ေပါ့ကြယ္။ လုပ္ႏိုင္မႈ မ်ားေလ ေကာင္းေလပဲ။ အေၾကာေျပပါတယ္။